Kako da najbolje promovišete rad svoje zdravstvene ustanove?


Ostalo Ostalo

Oglašavanje i promocija danas nisu jednostavni kao ranije. Svakodnevno smo bombardovani informacijama, putem televizije ili pak društvenih mreža i često nam promakne dosta toga. Zato nije jednostavno napraviti reklamu koja će zaokupirati ljude i na pravi način im promovisati nešto. Ljudi se danas jednostavno više oslanjaju na iskustva drugih, nego na na puke reklamne poruke.

Ukoliko želite da promovišete vaš rad, najbolje je da to radite tamo gde su oni ljudi koje to stvarno zanima. Kada uplatite reklamu na televiziji ili oglas na Fejsbuku, nikada ne postoji dovoljna garancija da ćete pogoditi svoju ciljnu grupu. Sajt Hipokratija je pravo mesto za vas- na ovoj platformi korisnici mogu ostaviti svoja iskustva sa zdravstvenim ustanovama, pa pozitivna ocena na jednom ovakvom sajtu može doprineti poboljšanju vašeg poslovanja.

Šta Hipokratija nudi predstavnicima ustanova?

Pored pacijenata, podjednako važan deo sajta su i predstavnici ustanova. Putem sajta možete dobiti sveobuhvatan uvid u to kako vaše usluge percipiraju oni koji ih koriste. Uz pažljivo čitanje iskustava pacijenata i analizu njihovih ocena možete unaprediti vaše usluge i na taj način im pružiti ono što žele. 

Baza sajta https://hipokratija.rs trenutno broji preko 2000 medicinskih ustanova iz cele Srbije –  od Subotice do Niša. U bazi se nalaze i državne ali i privatne medicinske ustanove. Baze se može pretraživati na osnovu nekoliko kriterijuma – mesta u kome se ustanova nalazi ali i specijalizacije koju nudi. Rezultati pretrage se mogu sortirati na osnovu broja komentara ili i prosečne ocene korisnika.

Korisnici mogu pogledati prosečnu ocenu ustanove, koju daju korisnici ali i procenat onih koji preporučuju usluge određene ustanove. Posetioci sajta imaju opciju da ocenjuju pojedinačne aspekte usluge koju neka ustanova pružata, što vam može skrenuti pažnju na ona područja rada  medicinske ustanove koje treba unaprediti. 

Osim direktnih iskustva sa lekarima – poput dijagnostike ili njihove dostupnosti možete pogledati i kako su korisnici vaših usluga ocenili cenu pregleda, zakazivanje pregleda, ljubaznost osoblja ili pak sveobuhvatno zadovoljstvo terapijom. Pored ukupne ocene ustanove, možete pogledati i kako pacijenti ocenjuju rad pojedinačnih specijalizacija.

Svako iskustvo koje se nađe na sajtu Hipokratija prolazi kroz proces moderacije. Na ovaj način je sprečeno objavljivanje uvredljivih i neprikaldnih komentara. Objavljuju se iskustva koja su relevantna i realna, korisna kako vama kao vlasnicima medicinskih ustanova ali i drugim korisnicima vaših usluga.

Upravljajte profilom svoje ustanove

Sajt Hipokratija vam omogućava da kreirate i upravljete profilom vaše zdravstvene ustanove. Na ovaj način ćete biti u direktnom kontaktu sa korisnicima vaših usluga i imati uvid u sve komentare ali i ocene vezane za vaš rad. Platforma vam omogućava i da odgovorite na utiske korisnika i na taj način prezentujete i vašu stranu priče.

Ukoliko vi vodite profil zdravstvene ustanove na sajtu Hipokratija, to će korisnicima biti vidljivo pomoću „bedža“ ustanove. Ova oznaka će stoji na vašem profilu i pacijentima daje do znanja da se čujete njihov glas, njihove pohvala i kritike i da su vam upravo oni u centru pažnje. 

Pored komentara, na profilu korisnici mogu pronaći sve bitne informacije o radu neke zdravstvene ustanove. Ukoliko vodite, na primer, polikliniku ili privatni dom zdravlja možete naznačiti koje sve specijalizacije vaša ustanova nudi i na taj način olakšati onima kojima su vaše usluge potrebne da dođu do njih.

Korisnici mogu videti i vašu adresu, kao i druge kontakt podatke poput broja telefona za zakazivanje pregleda ili vaše internet prezentacije. Ukoliko uređujete profil, možete ga ažurirati u bilo kom trenutku – dodati novi broj telefona, adresu ili specijlizaciju koju ste nedavno uveli.  Na ovaj način, vi ćete biti tamo gde su pacijenti i nećete morati da dolazite do njih putem skupih i neefikasnih reklama.

Profil doktora

Pored profila ustanova, sajt Hipokratija će uskoro omogućiti i doktorima da kreiraju svoje profile kako bi bili u direktnom kontaktu sa pacijentima. Doktori će ovde moći da detaljno prezentuju svoju biografiju i reference, što će pacijente dodatno upoznati sa njihovim kompetencijama. Ova funkcija se trenutno nalazi u fazi razvoja.

Jedna od kornisih opcija, koje su trenutno u planu je i zakazivanje termina pregleda. Ovo će dodatno olakšati funkcionisanje vaše zdravstvene ustanove ali i omogućiti doktorima da što efikasnije isplaniraju svoj radni dan. Na ovaj način, pacijenti će moći da se odluče za termin koji njima odgovara i ceo proces zakazivanja završe putem sajta, bez telefonskih poziva ili mejlova koji oduzimaju dragoceno vreme. 





Srodni tekstovi:


Kad internet postane lekar

Za zdravstvene tegobe, nekada davno u posetu su dolazili kućni lekari. Do ne tako davno, kad nas ne&...

Detaljnije

Kako pametni satovi mogu pomoći da budemo zdraviji

Zdravlje je uvek u trendu. Zbog toga će na tržištu uvek postojati brendovi koji će se, bez ob...

Detaljnije

Fasete ili krunice za zube – šta izabrati?

Kada se radi o ulepšavanju osmeha, toliko je načina i saveta koji dolaze sa svih strana. Kao ...

Detaljnije

Ne znate kako da ispunite vreme tokom izolacije - imamo nekoliko saveta za vas

Sama pojava pandemije korona virusa uticala je na donošenje posebnih mera sigurnosti ne samo ...

Detaljnije
Copyright © 2018 Centar Zdravlja. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS